«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Тимашевка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа села Тимашевка отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы есеп

 

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ! «Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы білім бөлімінің Тимашевка ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ

2024 жылға арналған мемлекеттік қызметтер туралы есеп береді.

 

  1. Жалпы ережелер

Қызмет провайдерлері туралы ақпарат:«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы білім бөлімінің Тимашевка ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ

  1. . Заңды мекенжайы Ақмола облысы Атбасар ауданы Тимашевка ауылы Гагарин көшесі 1
  2. Мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат:

IN        «Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы білім бөлімінің Тимашевка ауылының жалпы білім беретін мектебі» КММ

7 мемлекеттік қызмет көрсетілді.

2024 жылы 29 қызмет көрсетілді:

көрсетілген арқылы                            Коммерциялық емес акционерлік қоғам Мемлекеттік корпорация                     «Үкімет                үшін азаматтар» -

0қызметтер;

ЭҮП арқылы электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер – 4 қызмет;

қағаз түрінде көрсетілген мемлекеттік қызмет (көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі) –

13 қызметтер.

электрондық нысанда көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы көрсетілетін қызметті алушымен тікелей байланыссыз («электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталын қоспағанда,www.elicense.kz) – 10 қызмет.

электрондық нысанда көрсетілетін қызметті берушінің ақпараттық жүйелері арқылы көрсетілетін қызметті алушымен тікелей байланыс орнату және өтінішті ақпараттық жүйеге қолмен енгізу («электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталын қоспағанда),www.elicense.kz) – 2 қызмет.

Барлығы                        күй        қызметтертегін берілді.

  1. Ең танымал мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат:

Білім беру саласындағы ең танымал мемлекеттік қызметтер:

«Құжаттарды қабылдау және балаларды мектепке дейінгі ұйымдарға қабылдау»;

«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқу үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау»;

«Денсаулығы бойынша ұзақ уақыт бойы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын балаларды үйде тегін жеке оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау»

«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау»;

«Педагог қызметкерлерді аттестаттау үшін құжаттарды қабылдау»;

«Мемлекеттік білім беру ұйымдарының студенттері мен тәрбиеленушілеріне қаржылық және материалдық көмек көрсету»

«Негізгі, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»

2.Қызметті алушылармен жұмыс:

  1. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

Қызмет алушылар үшін барлық қажетті ақпарат ресми интернет-ресурста орналастырылғанhttp://sc0016.atbasar.aqmoedu.kz/content/gosudarstvennye-uslugi-754«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер» бөлімінде мемлекеттік қызметтерді көрсету ережелері келтірілген. Ұйымда мемлекеттік қызмет көрсету ережелері жазылған ақпараттық тақталар да бар. Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары бар.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат.

Қазіргі уақытта ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында заңға тәуелді актілердің жобаларын қоғамдық талқылау жүргізілуде. Ведомстволық бағынысты ұйымда нормативтік құқықтық актілер әзірленбеген.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және т.б.).

2024 жылы ведомстволық бағыныстағы ұйым БАҚ пен әлеуметтік желілерде 7 мақала жариялап, 1 тікелей эфирге шықты. Ай сайын бұқаралық ақпарат құралдары және қызмет көрсетушілердің интернет-ресурстары арқылы халықты мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттандыру жұмыстары жүргізілуде.

3.Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар.

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайту және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында біз Akmola.kz.., ARM бірыңғай ақпараттық жүйесінде жұмыс істейміз. Жүйе 4 автоматтандырылған мемлекеттік қызметті жүзеге асырады.

Сондай-ақ, 2024 жылдан бастап Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ҚР МП АРМ ГУ жүйесі жұмыс істейді, онда 15 мемлекеттік қызмет қолжетімді.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

Білім беру ұйымында 2024 жылы қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген 3 қызметкер мемлекеттік қызмет көрсетуде, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша 2 қызметкер біліктілігін арттыру курстарынан өтті;

4.Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.

Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы мәліметтер.

  1. 2024 жылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысты шағымдар түскен жоқ.
  2. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген ішкі бақылау нәтижелері.

Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасының сақталуы мәселесі бойынша бекітілген бақылау іс-шаралар жоспарына сәйкес бақылау іс-шаралары жүргізілді. Бақылау іс-шараларын өткізу барысында жеке сәйкессіздіктер белгіленді, олар бақылау іс-шаралары барысында жойылды. Тұтастай алғанда, олар көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына әсер еткен жоқ. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу немесе негізсіз бас тартулар болған жоқ.

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері.

Қоғамдық мониторинг нәтижелері бойынша 2024 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасында мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу анықталған жоқ. Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы заң бұзушылықтардың алдын алу шаралары жүргізілуде.

5.Одан әрі тиімділік пен қанағаттану перспективалары        қызмет алушылар                        сапасы                              көрсетумемлекеттік қызметтер.

Көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2025 жылға арналған Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.

2025 жылы жеке тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету жұмыстары жалғасады.

 

Жаңартылған күні: 25.02.2025 12:32
Құрылған күні: 25.02.2025 12:34

Текст